І.Початковий
|
1
|
Учень:
розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі;
знає і виконує правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютерною
технікою
|
2
|
Учень:
розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі та може
фрагментарно відтворити знання про них
|
3
|
Учень:
має фрагментарні знання незначного загального обсягу (менше половини
навчального матеріалу) за відсутності сформованих умінь та навичок
|
ІІ.Середній
|
4
|
Учень:
має початковий рівень знань, значну (більше половини) частину навчального
матеріалу може відтворити;
виконує елементарне навчальне завдання із допомогою вчителя;
має елементарні навички роботи на комп'ютері
|
5
|
Учень:
має рівень знань вищий, ніж початковий;
може з допомогою вчителя відтворити значну частину навчального матеріалу;
має стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання даних на
комп'ютері
|
6
|
Учень:
пояснює основні поняття навчального матеріалу;
може самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу;
вміє за зразком виконати просте навчальне завдання;
має стійкі навички виконання основних дій з опрацювання даних на
комп'ютері
|
ІІІ.Достатній
|
7
|
Учень:
вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях;
може пояснити основні процеси, що відбуваються під час роботи
інформаційної системи, та наводити власні приклади на підтвердження деяких
тверджень;
вміє виконувати навчальні завдання передбачені
програмою
|
8
|
Учень вміє:
аналізувати навчальний матеріал, в цілому самостійно застосовувати його
на практиці;
контролювати власну діяльність;
самостійно виправляти вказані вчителем помилки;
самостійно визначати спосіб розв’язування навчальної задачі;
використовувати довідкові системи програмних засобів
|
9
|
Учень:
вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці;
вміє систематизувати і узагальнювати отримані відомості;
самостійно знаходить і виправляє допущені помилки;
може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання навчального
завдання;
використовує електронні засоби для пошуку потрібних відомостей
|
IV.Високий
|
10
|
Знання, вміння і навички учня
відповідають вимогам державної програми у повному обсязі.
Учень:
володіє міцними знаннями, самостійно визначає проміжні етапи власної
навчальної діяльності, аналізує нові факти, явища;
вміє самостійно знаходити додаткові відомості та використовує їх для реалізації поставлених
перед ним навчальних завдань, судження його логічні і достатньо обґрунтовані;
має сформовані навички керування інформаційними системами
|
11
|
Учень:
володіє узагальненими знаннями з предмета;
вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати
власної практичної роботи;
вміє самостійно знаходити джерела даних і відомостей та використовувати
їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності;
використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях;
вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою;
має стійкі навички керування інформаційними системами
|
12
|
Учень:
має стійкі системні знання та творчо їх використовує у процесі
продуктивної діяльності;
вільно опановує та використовує нові інформаційні технології для
поповнення власних знань та розв’язування задач;
має стійкі навички керування інформаційними системами в нестандартних
ситуаціях
|